واسه دل خودم ...


 ~~~> شب جمعه ... شب دلتنگی عاشقان <~~~


سلام دوستان
از محبت همتون ممنونم
( توو پرانتز بگم که اگه قلت ( غلط ) املا یی داشتم ببخشید ... چون حالم خوبه )‌

راستش الان هم خوردم هم کشیدم ( قلیون کشیدما ) فکرای بد نکنین SORRY
جای همه دوستان رو هم خالی کردم
مخصوصا ( S ) و ( SH ) عزیزمو
جاتون خیلی خالیه ... دلم برای جفتتون تنگ شده  SORRY
 (‌ به دلیل دختر بودن اسم کامل نمیگم که یه وقت ناراحت نشن  SORRY )
این چند وقت حالم زیاد خوب نبود ، امروز که از باشگاه برگشتم
نشستم به کشیدن...
خلاصه کلی حال داد  SORRY
بازم میگم :‌ S و  SH عزیز خیلی دوستون دارم ... این هوا  SORRY
دیگه ...  SORRY
اهان ... یه عکس جدید از خودم گرفتم ( که میزارمش این پایین ) ببینین قیافم چجوریه  SORRY البته اونایی که باید بپسندن پسندیدن ، پس صابون به دلتون نزنین  SORRY
( من به کسی امار نمیدما  SORRY )

خوب دیگه ،‌کلی حرف زدم ... ببخشید اگه به کسی بر خورد
امیدوارم دوستای بیشتری بین وبلاگ نویسای عزیز پیدا کنم
به امید شاد بودن همه
خوش باشین که دنیا 2 روزه ...

>>>>به دلیل مجاز نبودن عکس پاک شد.<<<<




نظرات 4 + ارسال نظر
saeed پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ب.ظ

baba in ax khodasttttttttttttttttttttt

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.cobra3.blogsky.com

شاد باشی و عاشق...

سـیــــــــــــاوش جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:03 ق.ظ http://sogand-ke.blogsky.com

سلام داداشم..به به عجب عکسی بود خیلی خوشم اومد یک نمه شبیه من نبود؟؟؟؟؟؟ههاهاهاهاه

شیطان جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:53 ق.ظ http://satan_hate_deviL_ali....

هکایت این دو روز زندگی که همش فناست.عشق کودوم بچه جون عاشق کیه؟
گل قرمز دل ما که پر پر شد ببینم تو چیکار میکنی
فقط. زندگی دو روز گول حرفاش و نخور
امید وارم دیگه ما رو نبینی حتی تو جهنم !!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد