آخرین یادداشت

دیگه دلیلی برای نوشتن تو این وبلاگ ندارم ..

یک ماه که زندگی ندارم

دل از همه چیز بریدم

پایه زندگیم رو از دست دادم

دیگه کسی رو ندارم که برام دل بسوزونه

درسته که هنوزم عاشقشم ولی الان دیگه همون اندازه که عشق تو دلم دارم نفرت هم دارم

بعد از پنج سال با هم زندگی کردن حالا حکم من تنهاییه

دیگه به این نتیجه رسیدم که بی وفایی رسم عشقه

عاشقا تنها میمونن 

تنهایی مرام عشقه ...

این پست آخر رو برای همه دوستانم زدم که ازشون خبر ندارم و میخوام وضعیت منو بدونن

منم دیگه رفتنیم همراه این وبلاگ .. منم یه آدم دچار مرگ تدریجی

پایان وبلاگ Sorry.Blogsky

نقطه سر خط .


نظرات 8 + ارسال نظر
زهرا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

عزیز....همدم....غم خوار.....حالا حال خودت بدتره همه شده......بمیرم واسه این دلا که آفریده شدن واسه شیکسته شدن.......دنیا دسا دسته....همهشه در رو یه پاشنه نمی چرخه.....

ای قلم بشکن تو از این آه من
یا بسوز
از این غم جانکاه من
یا برایش نامه ای از دل نویس
یا بکش شکل مرا با چشم خیس

ای قلم از من برایش ناله کن
شعر هایم شعر هایم را
برایش نامه کن

ای قلم
تو بوده ای در دست من
شاهدی بر هر چه بود و هست من

ای قلم
ای شاهد شب های من
ای که هستی همدم تنهای من

ای قلم اشکت نمی ریزد چرا؟
می برم حسرت به صبرت مر حبا

ای قلم
آخر نمی سوزی ؟بگو
از نگارش های من آتش بجو

ای قلم
در دست من فریاد کن
از غمم در هر کجا بیداد کن

ای قلم ای شاهد این آه من
بشکن آخر از غم جانکاه من


منتظرم بازم یه بلاگی رو ازت ببینم به قشنگی sorry قبلیت که با دیدن اون بود که من هوس یلاگ نویسی به سرم زد و الفباشو خودت یادم دادی ....

قربونت/////کسی که محاله فراموشت کنه.

زهرا یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.saattanhaie.blogsky.com/

عزیز....همدم....غم خوار.....حالا حال خودت بدتره همه شده......بمیرم واسه این دلا که آفریده شدن واسه شیکسته شدن.......دنیا دسا دسته....همهشه در رو یه پاشنه نمی چرخه.....

ای قلم بشکن تو از این آه من
یا بسوز
از این غم جانکاه من
یا برایش نامه ای از دل نویس
یا بکش شکل مرا با چشم خیس

ای قلم از من برایش ناله کن
شعر هایم شعر هایم را
برایش نامه کن

ای قلم
تو بوده ای در دست من
شاهدی بر هر چه بود و هست من

ای قلم
ای شاهد شب های من
ای که هستی همدم تنهای من

ای قلم اشکت نمی ریزد چرا؟
می برم حسرت به صبرت مر حبا

ای قلم
آخر نمی سوزی ؟بگو
از نگارش های من آتش بجو

ای قلم
در دست من فریاد کن
از غمم در هر کجا بیداد کن

ای قلم ای شاهد این آه من
بشکن آخر از غم جانکاه من


منتظرم بازم یه بلاگی رو ازت ببینم به قشنگی sorry قبلیت با یه قالب منحصر به فرد و نوشته های بی نظیر/ که با دیدن اون بود که من هوس یلاگ نویسی به سرم زد و الفباشو خودت یادم دادی ....

قربونت/////کسی که محاله فراموشت کنه.

divone_ye_gharb جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ http://forgetful.blogsky.com/

I'm a loser, I'm a loser
And I'm not what I appear to be

Of all the love I have won or have lost
There is one love I should never have crossed
She was a girl in a million my friend
I should have known she would win in the end

I'm a loser and I lost someone who's near to me
I'm a loser and I'm not what I appear to be

Although I laugh and I act like a clown
Beneath this mask I am wearing a frown
My tears are falling like rain from the sky
Is it for her or myself that I cry

I'm a loser and I lost someone who's near to me
I'm a loser and I'm not what I appear to be

What have I done to deserve such a fate
I realise I have left it too late
And so it's true pride comes before a fall
I'm telling you so that you won't lose all

I'm a loser and I lost someone who's near to me
I'm a loser and I'm not what I appear to be

. سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ق.ظ

منم همینطور.....بمیرید بمیرید .....این دنیای کثیف را بگزارین برای دنیا پرستان و ملایان و ارازل و اوباش این مملکت.

گل دختر شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ب.ظ http://epsilon110.persianblog.com/

شدیدا اتفاقی اینجا رو پیدا کردم ! و حالا می بینم که فقط به خداحافظیش رسیدم . خیلی بد دردیه ! میدونم .. منم نیمچه اش رو تجربه کردم . ولی باید سوخت و ساخت!

یهدا سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.yahda.co.sr

دلم گرفت....خیلی از این بلاگ خاطره داشتم.....آی دی یاهوم رو گذاشتم....خوشحال میشم یه پی ام بهم بدی....چون کار مهمی باهاتون دارم.....خواهش می کنم!

آسمان سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:00 ب.ظ

........................................................

عزیز جون یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.azizjon.com

بهترین و بزرگترین سایت ایرانی که جدیدترین موزیک ها . بزرگترین گالری عکس . آموزش های گوناکون . نرم افزار ها . بازی. دیکشنری آنلاین . فال و خود شناسی . عشق سنجی . خطای چشم . اخبار روز و روزنامه ها . فیلم های ایرانی و خارجی . مذهبی و لینک های روزانه و دیگه هر چی بخوای در سایت عزیز جون دات کام است
www.Azizjon.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد