شب سردی است و من افسرده
راه دوری است و پایی خسته
تیرگی هست و چراغی مرده
میکنم تنها از جاده عبور
دور ماندن ز من آدمها
سایه ای از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا بر غمها
...
دلم گرفته
خیلی دلم گرفته
چند شبه کارم شده گریه بدون اشک
...
بعد از ۵ سال دوستی زندگیم یه هم خورد
رابطمون به هم خورد
آره
به همین سادگی ...
۵ سال با هم زندگی کردیم
۵ سال
۵ سال
...
دلم براش تنگ میشه .. خیلی زیاد
چیکار میتونم بکنم

جداَ دوای دل تنگی من چیه ؟
...
یکی گفت بشین گریه کن .. فقط گریه میتونه دلت رو آروم کنه
ولی اشکم در نمیاد .. بغض تو گلوم گیر کرده داره خفم میکنه
چشام خیس میشه ولی اشک از چشم پایین نمیاد و همونجا خشک میشه
قرص میخورم که به زور قرص خوابم ببره .. ولی قرص هم اثر نمیکنه
...
خسته شدم از زندگی
این زندگی که همش درد و ماتم هستش
امیدوارم پیر نشم .. امیدوارم سر قبرم زجه بزنه
امیدوارم زودتر راحت بشم
...
دوست نداشتم دردم رو اینجا بگم .. ولی راهه دیگه ای نمونده
کسی نیست
تنهای تنهام
من موندم و این وبلاگ فکستنی

چقدر سخت هست گذروندن این شبها
شبهای من شبهای دل تنگی شبهای سرد

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

nemidoonam chi begam:((faghat mitoonam begam moteasefamo omidvaram hamechi hal she

آرش یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:28 ق.ظ http://lonely-tree.blogspot.com

My candle burns at both ends;‎
It will not last the night;‎
But ah, my foes, and oh, my friends – ‎
It gives a lovely light!‎

Edna St. Vincent Millay, A Few Figs form Thistles, 1920.‎

زهرا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ http://saattanhaie.blogsky.com

سلام عزییییییییییییز
بمیرم واسه دلت.....نمیدونم چی باید بگم.......

بهار جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ق.ظ http://lahze.blogfa.com

چی شده ؟؟ این چند وقته که نیومدم اینجا چه اتفاقهایی افتاده ؟؟؟؟

رويا دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.not-alone.blogsky.com

می دونم خيلی سخته که فراموش کنی ولی زندگی همين است . غصه نخور !
خيلی زيبا می نويسی .
موفق باشي.

محمد چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:07 ق.ظ

میدانم خیلی سخت است. به زیبایهای زندگی فکر کن.این دوروز زندگی ارزش غم وغصه راندارد.......
باارزوی سربلندی وکامیابی دوست ع ز ی ز م*

[ بدون نام ] جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:50 ق.ظ

دعا یعنی هر چه می خواهد دل تنگت بگو ... انگاه منتظر باش

علی شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:35 ق.ظ

دوست عزیز سلام
نمیدانم چه دردی بر دل داری که میزان آنرا فقط خودت میدانی و بس ولی هر چه هست و از هر که هست فراموش کن که دنیا همین است و این را بدان که اگر همه دنیا رو از دست بدی کسی را داری که بالاترین همراه ها؛ یارها و معشوقان است
ماه نیکوئی است دعا کن که دعا گره گشاینده پیچیده ترین گره هاست اگر توکل بر او کنی و بس....
راستی نوشته هات واقعا زیباست درسته که میگن وقتی آدم عاشقه وقتی آدم دلگیره وقتی آدم دلشکسته است زیباترین تفکر و زیباترین نوشتار رو داره ....
برادر کوچک ات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد